Monday 27 May 2013

WEEKEND Vs WEDDING

Assalamualaikum


Weekend hari tu wedding cousin aku. Disebabkan dia adalah cousin pertama sebelah mak aku yang berkahwin jadi kami sekeluarga dikerahkan bekerja membanting tulang membantu perjalanan majlis nih. Penat tapi serius sangat2 happy plus excited!

Ni la gambar pengantin




Masa akad nikah, aku dan sorang kawan baik cousin aku jadi bridesmaid


3 hari majlis, bersambung dengan majlis sebelah lelaki. Ya Allah penatnyer tuhan je yang tau. Makcik aku (mak cousin aku) masa aku gi tolong kemas2 dapur petang habis majlis tu siap nangis lagi sebab penat. Tapi nangis manje je la ngn aku cakap penat sangat plus mungkin sedih kut anak dia dah jadi milik orang. (memandai je aku. ngeeh) 

Overall within all the events, the best part which i like so much is during solemnization. Waa, perasaan masa saksi cakap 'SAH' Subhanallah.. rasa nak nangis. Syukur. U know its like miracle, 2 people within a second become husband and wife which of course has a huge responsibility to carry on. The most important things are loving and complete each other.

Haish rasa nak je cepat2 kahwin.. hahaha


No comments:

Post a Comment