Wednesday 22 May 2013

Its My Birthday ^_^

Alhamdulillah I'm officially 25 today. Syukur padaMu Ya Allah

Dah suku abad dah hidup rupanye. Macam-macam telah di lalui, kadang-kadang di atas, kadang-kadang di bawah. Yang pasti atas bawahnya aku itu kerana adanya Allah yang mengatur segalanya. Alhamdulillah, terima kasih ya Allah. Tak terucap dengan kata-kata betapa bersyukurnya aku pada segala nikmat pemberianMu.




Mak
Mesti la orang pertama yang patut aku ucap terima kasih. Dah call dah pagi tadi. Ngeee.. Terima kasih sebab mengandungkan anak mak ni, sanggup bertarung nyawa lahirkan kite, sanggup susah payah jaga kite yang nakal lagi banyak songeh ni. Walaupun dah besor lagi gemok ni pun mak masih risaukan kite.. tima kasih mak. sayang mak sampai bila-bila.

Abah
Terima kasih abah, walaupun tak lahirkan  kite tapi takda abah takda la kite kan. hikhik. Terima kasih sebab besarkan kite, tau dah susah giler nak besarkan kite. Tima kasih ajar kita masa kite kecik dulu supaya tak tinggal solat. Cubitan abah sebab kite tinggal solat dulu masa darjah 2 kite ingat sampi sekarang. Xmo dan x kan buat lagi dah lepas tu. hehehe. Tima kasih sebab selalu jaga kite bila kite sakit. Sampai sekarang pun masih layan kite macam budak-budak. Kite dah besar la abah. Sayang abah sampai bila-bila.

Abg Jun, Abg Kri, Kakya, Naimah dan Najwa
Abang-abang kite Abg Jun dan abg Kri, kadang-kadang over protected mengalahkan mak ngn abah. hahaha. Terima kasih abang-abang sekalian, syukur dapat jadi adik korang. Tak penah gaduh pun ngn abang2 aku ni sebab diorg dah tua banyak kut.. hehhehe Kakya, kakak kite yang paling baik skali ngn kite. dah macam best frend da. terima kasih kakya. Adik-adik naimah dan najwa, diorang pun macam kawan baik kite walaupun kadang-kadang suka cari gadoh. hehehe

Kakna, Kak Irma, Abg Zam
Ni semua kakak2 ipar dan abang ipar aku. Semuanye sangat baik. Untung mak dapat menantu yang baik hati camnih, hehehe. Harap aku pun dapat jadi menantu kesayangan gak nanti (Aceh berangan je lebeh! Dushh Hahhaha) Thanks to be part of our family. I do feel like you are my own sisters and brother. 

Umar, Elya, Rayyan, Hasya
Anak buah ateh yang comel lagi anjee. Trm ksh sbb comel. Eh salah, trm ksh ye sbb korang suma mcm princesses and princes yang boleh rumah kita jadi happy dan berseri-seri. macam ada bunga api sebab korang bising sangat, hehehe. Doakan ateh kaya nnt ateh belikan coklat kat semua. huahaha.

                                                          (Rayyan, Umar, Hasya, Elya)


My future husband
terima kasih sebab sudi terima saya seadanya. InsyaAllah semoga dipermudahkan segala urusan kita. Sama-sama perbaiki diri, sama-sama tambahkan ilmu dan iman, sama-sama bina diri sendiri sebelum kita bina sebuah keluarga yang mawaddah wa rahmah, insyaAllah dalam redha Allah. amin.

Kawan-kawan
terima kasih semua, anda lah penyeri hidup aku. kihkih.

Apap pun hari ni tetap hari yang sama macam hari-hari yang lain cuma bezanya mungkin ramai yang tiba-tiba text aku hari ni. Fb pun tiba2 penuh post. hehehe. Apapun terima kasih semua. Aku doakan semoga Allah sentiasa merahmati kita semua, sentiasa dalam iman dan jauh dari segala mara bahaya.

I Love You All.. Muahhh ^_^



No comments:

Post a Comment