Wednesday 9 October 2013

THERE IS A LIMIT

Assalamualaikum

Orang kata jangan update blog ketika hati sedang marah, terluka mahupun sedih sebab penulisan kita akan membawa aura negative kepada pembaca, tapi disebabkan aku pasti berapa kerat je yang terbuka dan terbaca penulisan aku so aku ignore la kata2 tersebut.. kihkih (mohon ampunn buat yang terbaca post ni.. sila ambik yang positive buang yang negative)

Beberapa hari ni aku berhadapan masalah komunikasi dengan seorang hamba Allah. Aku dah cuba sedaya upaya nak baikkan keadaan tapi haihh.. kenapa lah susah sangat.

Sabar itu ada limitnya, mungkin jika tiada jalan keluar berdiam diri itulah yang terbaik. Biar masa jadi pengubat. Tak usah di pujuk lagi hati itu. Dan mungkin aku bukan lah teman yang terbaik buat dia. Aku doakan Allah temukan dia dgn teman yang lg baik dari aku jika begitu pengakhirannya.

Hati ini terlalu fragile sebenarnya, kadang2 bila dah terlalu terluka susah lagi hendak sembuhkan. Kena cepat2 dapatkan antibiotik untuk elakkan sepsis (jangkitan kuman dlm sistem darah). Antibiotik aku adalah doa agar kuat.

Allah.. lemah nye hamba ini.. ase letih dah Ya Allah.. teruknye la diri ini.. sikit je dugaan yang Kau hantar dah jadi lembik camni.. ampunkan aku.. Kau tentukan kan lah yang tebaik ya Allah..

Cukuplah kut sampai sini dulu

Buat apa nak sedih.. Allah kan ade :)



No comments:

Post a Comment