Wednesday 25 September 2013

My Sweetheart

Assalamualaikum

Macam  yang aku janjikan post yang lepas, aku nak cerita pasal aku pegi melawat anak2 sedara aku kan..

Lepas balik kerja semalam aku pun berangkat la ke rumah mak mertua abang aku dekat bayan lepas penang, dekat je dengan tempat kerja aku ~20minit.

Jumpa la budak2 ni..

 Umar Wafi dan Iman Hasya

Ummi diorang iaitu kakak ipar aku ke Jepun 2 minggu untuk settlekan hal2 pHD dia, abang aku pulak kerja di Shah Alam so tinggalkan lah dua beradik ni kat rumah nenek diorang kat sini.. Cian ngat.. Si adik demam panas baru je sihat.. mungkin rindu sangat kat ummi dia.. hukhuk

Untuk merubat hati budak2 comel nih.. aunty diorg yang sweet ni pun bawakkan diorg hadiah.. hikhikhik

Taadaaa~~~ 



Dah shopping time hujung2 bulan so dapat beli ni je la.. bujet tak cukup nak beli  yang Barbie dolls dan robot2 hebat nyer set.. isk3.. doakan makteh kaya ye sayang2 sekalian, nnt makteh beli hadiah lagi besor.. hehe

Haa dan beli ni jugak..


Hasya suka pinky2 things macam princess.  Tu yang aku suka tu.. Shopping barang2 pink memang kesukaan aku ler.. hikhik

Umar punya tak kisah la sebab boy,  asalkan bukan warna pink semua jalan. hehehe

Walaupun dapat jumpa kejap je tapi rasa happy sgt sebab dua2 dah sihat dan happy.. Tak mo sedih2 okey sampai ummi balik Malaysia.. budak baik takleh sedih lama2.. muahhh from makteh

xoxo


No comments:

Post a Comment