Tuesday 24 September 2013

ARGHH SMK MAKE ME FEEL SICK

Tau tak SMK tu ape? Bukan Sekolah Menengah Kebangsaan ye.. tapi Sistem Maklumat Kastam.

Sistem ni untuk lepaskan barang2 yang masuk ke dalam Malaysia. Kira tapisan kastam la. Disebabkan aku ni jaga bahagian farmasi kat bangunan kastam ni so aku pun perlu la menggunakan system ni untuk lepaskan barang yang berkaitan dengan farmasi.. ubat.. kosmetik.. chemical.. etc..




Aduhai siapa la cipta benda alah ni.. Masalah utama dia adalah bila banyak barang yang tak di register dengan betul  tak dapat di detect bila nak lepaskan barang. (mesti korg tak faham kan.. huuu) Senang citer  bebanan kerja semakin bertambah.. Ase nak nangis je datang kerja sekarang.. Tiap2 hari menghadap pc sampai nak keluar biji mata.. hukhuk

Agen2 pun turut merungut dan confius.. Aku? Double triple confius O_o

Tapi takpe la.. bila lagi nak bersusah payah membanting tulang mencari sesuap nasi kan.. over! Ngehngeh


By the way nak share gambar ni.. hari tu pergi melawat anak kawan aku, Adam Darwisy nama dia. Nama comei macam tuan. Hihi.  amacam ada gaya2 macam ibu mithali x???  mihmihmih

Baby nanges.. tak pandai pegang.. hehhe.. cowwy baby..


Petang ni aku nak pi ziarah anak2 sedara aku pulak.. nanti aku citer kat sini ye.. k lah tu je.. nak sambung menghadap SMK.. huuuu x_x 

No comments:

Post a Comment