Thursday 27 June 2013

Bulan Berkursus

Assalamualaikum

Hurm, rasa dah lama tak buka blog sendiri.. asyik buka facebook je. Tu pun sebab ada apps kat phone. hehe.

3 minggu berturut-turut bulan ni aku kena menghadiri kursus.

12-14Jun: Kursus Chemical Forensics & Intelligence Sampling
Kursus ni berkisar pasal macam mana kita nak ambik sample untuk di test kat lab, memandangkan aku bekerja under penguatkuasaan. It's quite interesting course. So many input that we grabbed within 3 days there.

17-21Jun: Program Transformasi Minda
Actually ni induksi yang ditukar nama kepada program tranformasi. Memang jadi tranformer la 5 hari kat situ.. Mmg suffer, Nasib baik sekali seumur hidup je kena pergi. hehehe

24-26Jun: Kursus Halal dan Ubat
aku baru balik semalam, kursus ni memang menarik. Baru la aku sedar betapa banyaknya ubat yang tak halal di producekan kat malaysia ni. Haish, sebab kes darurat di haruskan makan. Nanti aku eleborate kat post yang lain ye..

Hari ni barulah boleh masuk ofice macam biasa. Alhamdulillah.

Punch kad bulan ni mmg kosong la.. hehehe

Apapun Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Dapat sijil tu yang best tu.. hoho


No comments:

Post a Comment